Feedbackformulier Instructiefilm BP 1.1.1. Kunstvaardig
Jouw naam is: Amber
|
|||||
Ik heb een instructiefilm bekeken met de werkvorm:
|
|||||
Deze film is gemaakt door de volgende studenten:
|
|||||
De film is een goed middel om aankomende
leerkrachten te ondersteunen bij het
aanbieden van een drama/dans werkvorm voor een bovenbouwgroep van 25
– 30 leerlingen
|
Onvoldoende
|
Voldoende
|
goed
X
|
||
Motivatie:
|
|||||
Duidelijk wordt hoe een aankomende leerkracht deze
drama/ dans werkvorm aan kan bieden aan een bovenbouw klas van het
basisonderwijs: Een leek zou door de getoonde stappen te volgen tot een
dergelijke uitvoering van de werkvorm moeten kunnen komen
|
Onvoldoende
|
Voldoende
|
goed
X
|
||
Motivatie:
|
|||||
In de film is de onderstaande informatie verwerkt:
|
Onvoldoende
|
Voldoende
X
|
goed
|
||
Motivatie:
|
|||||
In de film is de onderstaande informatie verwerkt
|
Onvoldoende
|
Voldoende
Wel in het filmpje verwerkt niet eronder
X
|
goed
|
||
Motivatie:
|
|||||
Alle deelnemers van een subgroep zijn zichtbaar
aanwezig in de film en spelen een rol.
|
Onvoldoende
|
Voldoende
|
goed
X
|
||
Motivatie:
|
|||||
In de instructiefilm zijn de volgende ‘scenes’ te
herkennen:
Studenten
laten de werkvorm zien, zoals deze na de voorbereiding en oefening, in de
klas uitgevoerd kan worden.
In een
aantal heel korte scenes, laat steeds een detail zien waar je bij de
uitvoering van de werkvorm in een bovenbouwgroep, op moet letten. Zie het boek
‘Kijk op Spel’ voor deze informatie.
|
Onvoldoende
|
Voldoende
|
goed
X
|
||
Motivatie:
|
|||||
De film heeft een prettig tempo en is boeiend,
prikkelend voor de doelgroep.
|
Onvoldoende
|
Voldoende
X
|
goed
|
||
Motivatie:
|
|||||
Op de instructiefilm heeft de student middels een
quadblogsessie van medestudenten commentaar ontvangen en verwerkt. Het
commentaar wordt geschreven op basis van de bovenstaande punten.
|
|||||
Motivatie:
|
|||||
De film duurt tussen de 4 en 5 minuten.
|
Ja/nee
|
||||
maandag 3 november 2014
Feedback instructiefilmpje drama
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten