maandag 3 november 2014

Even voorstellen..


Hallo allemaal,
Mijn naam is Amber en wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Voordat je lekker rond kan gaan neuzen zal ik mij eerst eventjes voorstellen, zodat je een beetje een indruk kan krijgen van wie ik ben.
Ik ben negentien jaar oud en een echte keientrekker dat wil natuurlijk zeggen dat ik geboren en getogen ben in Amersfoort en ik woon er nog steeds met heel veel plezier.
Verder ga ik in mijn vrije tijd graag naar festivals en concerten, speel ik hockey, hou ik van lekker gek doen (vooral met mijn broertje) en ga ik er graag op uit met vrienden.
Daarnaast reis ik ook graag, ik vind het heerlijk om nieuwe culturen te leren kennen, fotografeer ik graag en luister ik graag naar muziek (het liefst live).
Momenteel studeer ik de Pabo op de HU Amersfoort en daar heb ik het hartstikke naar mijn zin.
Daar moest ik ook mijn jufamber blog voor maken, omdat we allerlei kunstzinnige dingen hebben uitgespookt en bedacht en hier zijn mijn kunstwerken (kuch..) te bewonderen, ik vond het in elk geval leuk om te maken.

Hier een overzicht van alles:

Beeldende vorming:
-Stadspark in herfstsferen
-Feestportret
-Masker
-De bozbezbozzel
-Monument der wachtende
-Jan en de Jugendstilposter

Muziek:
-Grafische partituur
-Luisteropdracht
-Zangles voorbereiden

Drama:
-Scèneplan
-Vertelpantomime filmpje
-Zelfreflectie 
-Feedback combinatiespel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten